Interactief contactformulier


Use our interactive contact form to find the answer to your question or to come in contact with us!

 

Ik heb een retour geregistreerd, maar ben vergeten om het retourdocument af te drukken. Wat moet ik doen?

Ga terug naar de link https://www.motleydenim.be/return/ waar je je retour geregistreerd hebt. Voer je bestelnummer en e-mailadres in en klik op "Volgende stap". Je ziet dan een bericht op het scherm dat er voor deze bestelling al een retour is geregistreerd. In dit bericht staat ook een link om het retourdocument af te drukken.

Heb je mijn retour ontvangen/Waar is mijn retour?

We leveren pakjes vanuit ons magazijn in heel Europa en alle retours worden naar datzelfde magazijn teruggestuurd vóór verwerking. Het transport van retourbestellingen duurt iets langer dan bij gewone bestellingen, omdat retours in de meeste landen lokaal worden opgehaald en een keer peer week naar ons magazijn teruggestuurd worden. Raadpleeg de retourvoorwaarden www.motleydenim.be/retourvoorwaarden/ voor meer informatie over de verwachte transportduur van retours in een specifiek land.

Je kunt de retour zelf volgen door middel van een traceercode die je van de koerier ontvangen hebt bij het opgeven van de retour. Als de traceercode aangeeft dat je pakje niet bij ons werd afgeleverd, is het waarschijnlijk nog op weg. Als de traceercode aangeeft dat de retour bij ons werd afgeleverd, wacht dan een paar dagen voor je ons contacteert. Soms geeft de traceercode aan dat je bestelling al werd afgeleverd bij de terminal, terwijl het in feite nog onderweg is naar ons magazijn.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

Hoe registreer ik een retour/Welk retouradres moet ik opgeven?

Raadpleeg onze retourvoorwaarden www.motleydenim.be/retourvoorwaarden/ voor meer informatie over retours en registreer je te retourneren bestelling hier www.motleydenim.be/return/. Je kunt hier ook een retourdocument afdrukken. NB! Stuur je retour niet op naar een adres dat je op onze website of het internet gevonden hebt. Retours die niet samen met een retourdocument, afgedrukt via onze website, teruggestuurd worden, zullen niet bij ons terechtkomen. We zijn in dat geval niet in staat om je te helpen met je retour en kunnen je ook niet terugbetalen.

Hoe wissel ik een product in voor een kleinere/ grotere maat of een ander kledingstuk?

Lees onze retourvoorwaarden www.motleydenim.be/retourvoorwaarden/en het retourbericht bij je bestelling voor meer informatie over retours en inwisselingen.

Waarom kan ik mijn retour niet registreren?

Als je een retour wilt registreren, moet je het bestelnummer en e-mailadres van de initiële bestelling letterlijk overnemen. De meest voorkomende reden waarom een retour niet geregistreerd kan worden, is dat de klant het e-mailadres verkeerd heeft gespeld bij het plaatsen van een bestelling. De tweede meest voorkomende reden is dat het bestelnummer verkeerd werd ingevoerd. Dit bestelnummer bestaat uit twee letters (je landcode) gevolgd door een reeks tekens zonder spaties of andere karakters die de letters en tekens van elkaar scheiden.

Probeer het nog eens en zorg dat je het bestelnummer en e-mailadres correct invoert. Neem gerust contact met ons op als je hulp nodig hebt.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

Hoe stuur ik een bestelling terug als ik geen printer heb om het retourdocument af te drukken?

Je kunt bestellingen alleen terugsturen door eerst een retourdocument af te drukken, zoals aangeboden in ons registratieformulier voor retours. We kunnen je geen apart retourdocument opsturen via de post. NB! Stuur je retour niet op naar een adres dat je op onze website of het internet gevonden hebt. Retours die niet samen met een retourdocument, afgedrukt via onze website, teruggestuurd worden, zullen niet bij ons terechtkomen. We zijn in dat geval niet in staat om je te helpen met je retour en kunnen je ook niet terugbetalen.

We voegen geen retourdocumenten bij alle bestellingen, omdat slechts af en toe producten worden teruggestuurd. De meerderheid van deze documenten zou door onze klanten dus gewoon weggegooid worden. Het is ongetwijfeld beter voor het milieu als er enkel een retourdocument wordt aangemaakt voor bestellingen die daadwerkelijk teruggestuurd moeten worden.

Ik heb een e-mailbevestiging gekregen voor mijn retour, maar waar is mijn terugbetaling?

Niet alle terugbetalingen voor retours worden even snel afgehandeld, want dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. De meeste betaalinstanties die we aanbieden, betalen twee keer per week terugbetalingen uit. In de meeste gevallen ontvang je je geld 3 tot 5 dagen na bevestiging van je retour op je bankrekening. Houd hierbij ook rekening met de transactietijd tussen de banken.

NB! Soms wordt een terugbetaling naar een VISA of MASTERCARD weergegeven als een afgetrokken bedrag van de oorspronkelijke betaling op dezelfde datum en niet als een terugbetaling op een latere dag.

Als je nog geen e-mail hebt ontvangen ter bevestiging van je retour, lees dan zeker onze veelgestelde vragen en antwoorden over retours.

Controleer zeker of je dezelfde rekening bekijkt die je hebt gebruikt om je bestelling te betalen, voor je ons contacteert in verband met een ontbrekende terugbetaling.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

Once we have received, processed and approved your return, we will credit the returned products on the invoice. If you return your entire order, the entire invoice will be credited and any return shipping will be charged on the same invoice. After that, you will receive an updated invoice emailed to you directly from Klarna. If you paid the invoice to Klarna before we registered your return, you must contact Klarna to get a refund from Klarna.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

Waarom moet ik transportkosten betalen voor een retour?

Raadpleeg onze retourvoorwaarden voor meer info over de transportkosten van retours.

Ik heb geen bericht ontvangen dat mijn bestelling afgehaald kon worden, waardoor het pakje naar jullie is teruggestuurd. Kan je mijn bestelling opnieuw versturen?

Alle bestellingen die naar ons teruggestuurd worden, worden beschouwd als een retour, in overeenstemming met onze retourvoorwaarden www.motleydenim.be/retourvoorwaarden/. We kunnen dus niet precies hetzelfde pakketje opsturen. Je ontvangt een terugbetaling, maar moet wel het retourtransport betalen, in overeenstemming met onze retourvoorwaarden. Als je je producten opnieuw wilt laten leveren, bestel ze dan nog een keer. In dat geval zijn de huidige prijzen voor de betreffende producten van toepassing op je nieuwe bestelling, in overeenstemming met onze aankoopvoorwaarden www.motleydenim.be/aankoop-en-leveringsvoorwaarden/. We sturen een traceercode via e-mail voor elke bestelling die ons magazijn verlaat. Zo weet je wanneer je je bestelling kunt afhalen, zelfs als je geen notificatie hebt ontvangen.

Ik heb mijn bestelling niet kunnen afhalen, waardoor het pakje naar jullie is teruggestuurd. Kan je mijn bestelling opnieuw versturen?

Alle bestellingen die naar ons teruggestuurd worden, worden beschouwd als een retour, in overeenstemming met onze retourvoorwaarden www.motleydenim.be/retourvoorwaarden/. We kunnen dus niet precies hetzelfde pakketje opsturen. Je ontvangt een terugbetaling, maar moet wel het retourtransport betalen, in overeenstemming met onze retourvoorwaarden. Als je je producten opnieuw wilt laten leveren, bestel ze dan nog een keer. In dat geval zijn de huidige prijzen voor de betreffende producten van toepassing op je nieuwe bestelling, in overeenstemming met onze aankoopvoorwaarden www.motleydenim.be/aankoop-en-leveringsvoorwaarden/. We sturen een traceercode via e-mail voor elke bestelling die ons magazijn verlaat. Zo weet je wanneer je je bestelling kunt afhalen, zelfs als je geen notificatie hebt ontvangen.

Waar is mijn bestelling?

Controleer of de leveringstermijn die in onze leveringsvoorwaarden vermeld wordt, verstreken is. Onthoud dat het vermelde aantal leveringsdagen enkel betrekking heeft op werkdagen en geen weekdagen (zaterdag, zondag en feestdagen zijn er dus niet bij inbegrepen), dat pakketjes ook later op de avond geleverd kunnen worden op de laatste dag van de leveringstermijn en dat de dag waarop je een bevestiging van ons ontvangt in feite dag 0 is van de leveringstermijn. De leveringstermijn gaat in vanaf het moment waarop we je bestelling verzenden, namelijk de dag waarop je een e-mail ontvangt dat we je bestelling verstuurd hebben en niet het moment waarop je de bestelling hebt geplaatst.

In de bevestigingsmail die je hebt ontvangen, vind je een traceercode. Deze gebruik je om je bestelling te volgen en te zien of het pakketje op weg is of misschien al bij het leveringspunt is aangekomen, maar je daar om de een of andere reden geen bericht van hebt ontvangen.

Als de leveringstermijn nog niet verlopen is, in overeenstemming met onze voorwaarden, vragen we je om te wachten tot dat wel is gebeurd en daarna pas de locatie van je bestelling te controleren met de traceercode die hebt gekregen via e-mail, voor je ons contacteert. Als deze traceercode aangeeft dat je bestelling klaar is voor afhaling, kan je de pakje ophalen. Als er staat dat je bestelling onderweg is en vertraging heeft, willen we ons hiervoor verontschuldigen. We kunnen echter jammer genoeg niets doen om het leveringsproces te versnellen, dus in dat geval raden we aan om nog even te wachten.

Als de volledige leveringstermijn verlopen is en het pakje niet gelokaliseerd kan worden of als de bestelling al lang 'onderweg' is volgens de traceercode, contacteer ons dan gerust. In dergelijke situaties is er waarschijnlijk iets misgelopen en nemen wij contact op met de koerierdienst.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

Vanaf welke dag gaat de leveringstermijn in?

De dag waarop we je bestelling verpakken en verzenden (de dag waarop je een e-mail ontvangt ter bevestiging) is dag 0 van de leveringstermijn in overeenstemming met de internationale standaarden. De eerste werkdag volgend op deze dag is ook de eerste mogelijke leveringsdag. Voor bestellingen die gedaan zijn in de namiddag, avond of het weekend geldt de eerstvolgende werkdag als de dag van verzending = dag 0 van de leveringstermijn.

Voorbeeld:

Een bestelling gedaan door een klant op maandag om 16:00u (na de tijdslimiet voor verzending op dezelfde dag) = - dag 1

De bestelling wordt verpakt en verzonden op dinsdag = dag 0

De eerst mogelijke bezorgdatum is in dat geval woensdag en deze dag geldt als 'dag 1'.

Afgaande op deze berekening is het mogelijk om de leveringsdag te bepalen op basis van de leveringstermijn vermeld in onze leveringsvoorwaarden.

Ik heb net een bestelling geplaatst die ik eigenlijk niet wilde doen, kan je hem annuleren?

Nee, we kunnen geen bestellingen annuleren of wijzigingen aanbrengen aan een bestelling na bevestiging en betaling via onze betaalpagina. Alle bestellingen worden rechtstreeks en zonder uitstel verwerkt voor verpakking in ons magazijn. Wil je terugkomen op je beslissing? Raadpleeg dan onze retourvoorwaarden om te weten hoe je een pakketje terugstuurt.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar wil een ander(e) kledingmaat/product. Kan ik dit aanpassen, vóór mijn bestelling verzonden wordt?

Nee, we kunnen geen bestellingen annuleren of wijzigingen aanbrengen aan een bestelling na bevestiging en betaling via onze betaalpagina. Alle bestellingen worden rechtstreeks en zonder uitstel verwerkt voor verpakking in ons magazijn. Wil je terugkomen op je beslissing? Raadpleeg dan onze retourvoorwaarden om te weten hoe je een pakketje terugstuurt.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar wil het leveringsadres veranderen. Is dat mogelijk?

Nee, we kunnen het leveringsadres voor je bestelling niet veranderen. Hier zijn twee redenen voor. 1. Rekening houdende met het risico op misbruik moeten we voldoen aan de voorwaarden van onze betaalpartners en de bestelling leveren aan het opgegeven adres. 2. Alle bestellingen worden verstuurd naar ons magazijn voor directe verwerking. Zorg dus dat je bij het afronden van je bestelling zeker het correcte adres opgeeft.

 

Ik heb twee bestellingen geplaatst. Kan je deze samenvoegen bij dezelfde verzending en me de helft van de transportkosten terugbetalen?

Nee, we kunnen geen twee bestellingen combineren als die afzonderlijk werden afgerond via de website. Alle bestellingen worden apart verwerkt en afgerond zodra ze betaald zijn en zonder uitstel verstuurd naar ons magazijn.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar heb geen e-mail gekregen ter bevestiging. Hebben jullie mijn bestelling wel ontvangen?

We hebben je bestelling hoogstwaarschijnlijk ontvangen en zullen je pakje gauw versturen. De meest voorkomende reden waarom klanten geen bevestigingsmail ontvangen, is omdat ze in de inbox van het verkeerde e-mailadres zoeken. We weten dit, omdat we zien dat het e-mailadres dat bij de bestelling werd opgegeven, verschilt van het e-mailadres dat de klant gebruikt om ons te contacteren.

De tweede meest voorkomende reden waarom klanten geen e-mail ontvangen ter bevestiging is omdat het bericht in hun spamfolder terecht is gekomen of gecategoriseerd werd als 'reclame' en wel verstuurd werd, maar niet in de inbox is toegekomen. Ten slotte kan het ook zijn dat de klant een spelfout heeft gemaakt en dus het verkeerde e-mailadres heeft ingevoerd. Controleer of een of meerdere van bovenstaande mogelijkheden van toepassing is op jouw situatie. Is dat niet zo? Contacteer ons dan als je de inbox van alle mogelijke e-mailadressen, hun spamfolders en reclamefolders gecontroleerd hebt.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

Op jullie website staat er dat jullie GRATIS LEVERING aanbieden. Waarom is dat niet van toepassing op mijn bestelling?

Het klopt dat we GRATIS LEVERING aanbieden, zoals vermeld bovenaan en onderaan onze website. Er is jammer genoeg te weinig plaats om all voorwaarden voor GRATIS LEVERING te beschrijven. Daarom staat er een sterretje (*) bij, wat verwijst naar onze leveringsvoorwaarden. Hier vind je alle criteria waaraan voldaan moet worden om te profiteren van GRATIS LEVERING.

Ik heb een kledingstuk ontvangen in de verkeerde maat. Wat moet ik doen?

Het spijt ons dat er een fout is gebeurd. Neem meteen contact met ons via het onderstaande formulier en we helpen je zo snel mogelijk.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

Ik wil een klacht indienen over een product, hoe doe ik dat?

Lees zeker onze voorwaarden in verband met klachten en neem daarna contact met ons op via het formulier dat je te zien krijgt als je op de onderstaande link klikt.

Neem een aantal duidelijke foto's van het kledingstuk of het deel van het kledingstuk dat beschadigd is. Deel de afbeeldingen met ons via een programma zoals https://wetransfer.com/ (Normaal gezien kunnen e-mailservices geen afbeeldingen met hoge resolutie verwerken. Het is dus beter om een externe file hosting service te gebruiken, zodat we de afbeeldingen kunnen downloaden).

Geef altijd het bestelnummer op van het beschadigde kledingstuk en laat ons ook weten welk kledingstuk precies beschadigd is. We kunnen dat op basis van enkel foto's niet altijd gemakkelijk achterhalen.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

Hoe lang duurt het voor mijn pakje geleverd wordt?

De precieze leveringstijden vind je terug in het onderdeel leveringsvoorwaarden. Motley Denim heeft geen invloed op die termijnen. Al onze bestellingen worden verpakt en getransporteerd zoals beschreven in de leveringsvoorwaarden.

Kan ik mijn pakje morgen ontvangen als ik vandaag een bestelling plaats?

De precieze leveringstijden vind je terug in het onderdeel leveringsvoorwaarden. Motley Denim heeft geen invloed op die termijnen. Al onze bestellingen worden verpakt en getransporteerd zoals beschreven in de leveringsvoorwaarden.

Hebben jullie een fysieke winkel of magazijn dat ik kan bezoeken om kledingstukken uit te proberen en te kopen?

Nee, we hebben geen fysieke winkels en ontvangen ook geen klanten in ons magazijn. We aanvaarden enkel bestellingen via deze webshop.

Kan ik een B2B-bestelling plaatsen via e-mail?

Nee, we aanvaarden geen e-mails en bestellingen van bedrijven en lokale of nationale (overheids)organisaties. We kunnen alleen bestellingen aanvaarden die gedaan zijn via deze webshop. De koper moet de bestelling ook zelf plaatsen.

Is het mogelijk om cash te betalen bij levering, vooraf te betalen via een bankrekening of een andere betaalmethode te gebruiken die niet vermeld wordt tijdens het bestelproces?

Nee, we aanvaarden en gebruiken enkel de betaalmethodes die tijdens het bestelproces vermeld worden. We kunnen onze klanten geen enkele andere betaalmethode aanbieden, behalve de mogelijkheden die je tijdens het betaalproces kunt selecteren.

Ik probeer een aankoop te doen met een betaalkaart, maar het lukt niet. Is er een fout in uw systeem?

Betalingen met de kaart via het internet zijn jammer genoeg nogal ingewikkeld. Er worden bijvoorbeeld verschillende veiligheidscontroles uitgevoerd tijdens zo'n betaling, die je als klant niet te zien krijgt. Deze check-ups gebeuren meestel tussen het moment dat je op de aankoopknop klikt en het verschijnen van de 'bedankt voor je bestelling'-pagina.

Hieronder vind je de meest voorkomende redenen waarom banken niet toestaan dat je een betaling uitvoert met je kaart:

- Je hebt niet voldoende geld op je bankrekening voor de aankoop die je wilt doen of je zou je limiet overschrijden als je dat wel doet.

- Je kaart is niet gevalideerd voor online betalingen.

- Je hebt een limiet voor online aankopen en afhalingen die overschreden zou worden als je de aankoop zou doen.

- Je bent niet aangemeld voor MasterCard Secure Code of Verified by VISA. Dit is echter een verplichting voor alle kaarten waarmee je bij ons kunt betalen.

- Je hebt veel online betalingen uitgevoerd in een korte tijdsperiode. De bank beschouwt dit als onnatuurlijk aankoopgedrag en vermoedt op basis daarvan dat de kaart gestolen is.

- Je eigen locatie komt niet overeen met die van de kaart. De bank kan bijvoorbeeld zien dat jij je in een ander land bevindt dan het land waar de kaart geactiveerd werd.

Een andere, weliswaar zeldzame oorzaak van moeilijkheden om een betaling af te ronden in onze webshop is dat er zich een fout heeft voorgedaan in onze systemen of bij onze betaalpartner. Onze systemen worden continu gecontroleerd om eventuele fouten op te sporen en ze worden daarbij grondig getest, telkens wanneer een klant een aankoop afrondt.

We raden je aan om een andere betaalmethode te proberen als dat mogelijk is in jouw land. Je kunt het ook op een later moment of een andere dag nog eens proberen. De kans dat de betaling dan wel lukt is heel groot, ten minste als de bovengenoemde problemen zijn verholpen.

Krijg ik korting, een kortingscode of een lagere aankoopprijs als ik jullie een e-mail stuur?

Nee, onze productprijzen zijn zichtbaar in de webshop, net als onze huidige aanbiedingen en promoties. We geven geen korting op andere producten dan voor de artikelen die momenteel in de aanbieding zijn. We geven ook geen korting op bulkaankopen voor producten, behalve voor artikelen met een lagere prijs per stuk als je meerdere exemplaren aankoopt.

Ik heb ergens anders een T-shirt/hoodie/shirt/jeans in een bepaalde kledingmaat gekocht. Welke kledingmaat zou ik best bestellen bij jullie?

De beschikbare maten van kledingstukken in onze webshop worden getoond in onze kledingmaatgids. De enige manier om zeker de juiste maat te kopen, is door je te baseren op de kledingmaatgids of de chart van het product zelf. Volg de instructies om je eigen kledij thuis te meten en gebruik hierbij deze chart. Het is voor Motley Denim moeilijk om via e-mail te bepalen welke maat je nodig hebt.

Ik heb een product gevonden in jullie webshop in een andere maateenheid dan ik gewend ben. Ik koop normaal gezien maat X bij dit merk, welke kledingmaat bestel ik dan best bij jullie?

De beschikbare maten van kledingstukken in onze webshop worden getoond in onze kledingmaatgids. De enige manier om zeker de juiste maat te kopen, is door je te baseren op de kledingmaatgids of de chart van het product zelf. Volg de instructies om je eigen kledij thuis te meten en gebruik hierbij deze chart. Het is voor Motley Denim moeilijk om via e-mail te bepalen welke maat je nodig hebt.

Ik heb deze taille/borstomtrek/lichaamsafmetingen/ben zo groot/weeg zo veel kg, zou ik beter kledingmaat X of Y bij jullie bestellen?

De beschikbare maten van kledingstukken in onze webshop worden getoond in onze kledingmaatgids. De enige manier om zeker de juiste maat te kopen, is door je te baseren op de kledingmaatgids of de chart van het product zelf. Volg de instructies om je eigen kledij thuis te meten en gebruik hierbij deze chart. Het is voor Motley Denim moeilijk om via e-mail te bepalen welke maat je nodig hebt.

Ik vraag me af of dit kledingstuk groot of klein valt?

De beschikbare maten van kledingstukken in onze webshop worden getoond in onze kledingmaatgids. De enige manier om zeker de juiste maat te kopen, is door je te baseren op de kledingmaatgids of de chart van het product zelf. Volg de instructies om je eigen kledij thuis te meten en gebruik hierbij deze chart. Het is voor Motley Denim moeilijk om via e-mail te bepalen welke maat je nodig hebt.

De kledingmaat die ik nodig hebt, is uitverkocht. Wanneer is het product weer beschikbaar in mijn maat?

Producten die het hele jaar door beschikbaar zijn (dit kan je zien in de productbeschrijving) worden regelmatig aangevuld in de meeste gangbare kledingmaten. We kunnen niet op voorhand zeggen wanneer een specifieke maat weer beschikbaar zal zijn en we kunnen geen producten in een bepaalde maat reserveren als we er geen meer op voorraad hebben. Voor producten die het hele jaar door beschikbaar zijn, kan je wel een update krijgen via e-mail zodra ze weer in de gewenste maat te verkrijgen zijn. 'Seizoenskledij' wordt niet opnieuw aangevuld.

Ik wil graag kledingstuk X kopen en heb vragen over een specificatie, zoals 'brede heupen', 'lange mouwen', 'binnenzakjes', 'knoopsluiting'?

Hieronder zie je welke vijf informatiebronnen je best raadpleegt voor meer info over onze kledingstukken:

1. Productafbeeldingen, waarop je de typische kenmerken van het kledingstuk ziet.

2. Producteigenschappen, waar je meer technische info vindt zoals het merk, het materiaal en de kleur

3. Productbeschrijvingen voor een langere beschrijving van het kledingstuk. Deze info is niet beschikbaar voor alle producten, maar enkel voor diegene die je zonder extra specificaties niet zomaar kunt of zou aankopen.

4. De kledingmaatgids, voor meer informatie over de verschillende maten van onze kledingstukken.

5. De kledingmaatfilter, zodat je meteen ziet welke kledingstukken in welke maten beschikbaar zijn.

De meeste van onze klanten vinden alle info die ze nodig hebben in bovenstaande bronnen, dus raadpleeg ze zeker voor antwoorden op je vragen of bij twijfels. Heb je een specifieke vraag in verband met een product waarop je in de hierboven genoemde bronnen geen antwoord vindt? Contacteer ons dan gerust via de onderstaande link.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Klik hier om de klantendienst te contacteren!

Zal een kledingstuk dat ik bij jullie koop, krimpen wanneer ik het was?

Een duidelijk antwoord op deze vraag kunnen we niet geven, aangezien het afhangt van het kledingstuk dat je koopt. Sommige fabrikanten maken hun kledij iets groter als marge om te voorkomen dat een kledingstuk niet meer past na het wassen, anderen doen dat niet. Dit kunnen we je wel zeggen: 1) ALLE kledingstukken die we verkopen, zijn al eens voorgewassen tijdens het productieproces en 2) We hebben nog nooit klachten gehad van klanten over kledingstukken die gekrompen zijn.

Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden, hoe kan ik met u in contact komen?

De snelste manier om een antwoord op uw vraag te krijgen, is door het juiste Onderwerp en de juiste Vraag te selecteren in deze menu's. In de meeste gevallen krijgt u dan direct antwoord, zonder te hoeven wachten op een reactie van ons klantenserviceteam. Als uw vraag niet wordt beantwoord onder de Onderwerpen en Vragen in deze menu's, kunt u het beste de vraag selecteren die het dichtst bij uw vraag komt en contact met ons opnemen via het formulier onder deze specifieke vraag. Op deze wijze kunnen we u sneller antwoorden, omdat de vraag correct is gecategoriseerd in ons klantenservicesysteem.

Houd er rekening mee dat we geen telefonische klantenservice bieden.

Verwoord je vraag zo specifiek mogelijk en geef zoveel mogelijk informatie, zoals het bestelnummer, de traceercode, enzovoort.

 

 

 

Het product werd aan je winkelmandje toegevoegd

Ga naar afrekenenVerder winkelen
Producten